گفتگو با خدا

گفتگو با خدا

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

گفتگو با خدا

 

خدا : بنده ي من نماز شب بخوان و آن يازده رکعت است .


بنده : خدايا ! خسته ام ، نمي توانم .


خدا : بنده ي من ، دو رکعت نماز شفع و يک رکعت نماز وتر بخوان .


بنده : خدايا !خسته ام برايم مشکل است نيمه شب بيدار شوم .


خدا : بنده ي من قبل از خواب اين سه رکعت را بخوان .


بنده : خدايا ! سه رکعت زياد است .


خدا : بنده ي من فقط يک رکعت نماز وتر بخوان .


بنده : خدايا ! امروز خيلي خسته ام ! آيا راه ديگري ندارد ؟


خدا : بنده من قبل از خواب وضو بگير و رو به آسمان کن و بگو يا الله .


بنده : خدايا ! در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم مي پرد !


خدا : بنده ي من همانجا که دراز کشيده اي تيمم کن و بگو يا الله .


بنده : خدايا ! هوا سرد است ! نميتوانم دستانم را از زير پتو در بياورم .


خدا : بنده ي من در دلت بگو يا الله ما نماز شب برايت حساب ميکنيم .


بنده اعتنايي نمي کند و مي خوابد .


خدا : ملائکه ي من !

 

ببينيد من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابيده است چيزي به اذان صبح نمانده ،

 

او را بيدار کنيد دلم برايش تنگ شده است امشب با من حرف نزده .


ملائکه : خداوندا ! دوباره او را بيدار کرديم ، اما باز خوابيد .


خدا : ملائکه ي من در گوشش بگوييد پروردگارت منتظر توست .


ملائکه : پروردگارا ! باز هم بيدار نمي شود !


خدا : اذان صبح را مي گويند هنگام طلوع آفتاب است اي بنده ي من بيدار شو

 

نماز صبحت قضا مي شود خورشيد از مشرق سر بر ميآورد .


ملائکه : خداوندا ! نمي خواهي با او قهر کني ؟


خدا : او جز من کسي را ندارد ... شايد توبه کرد ...


بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم

که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صد ها خدا داری .



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت19:59---9 خرداد 1393
خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم

خدا مارو ببخشه


پاسخ:ببخشید آبجی ناراحتتون کردم ولی ما انسان ها واقعا همین طور هستیم.


عاطـــــــــی
ساعت10:33---6 خرداد 1393
سلام

واقعا عجب صبری دارد...

وبلاگتون بسیار زیباست...
پاسخ:لطف دارید


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت23:23---5 خرداد 1393
خیـــــــلی قشنگ بود عزیزم
پاسخ:ممنون الهه جون لطف داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد دو شنبه 5 خرداد 1393 ادامه مطلب